Diskusija dėl išorinės reklamos įrengimo

Diskusija dėl išorinės reklamos įrengimo

Verslo įmonės nuolat susiduria su problemomis dėl išorinės reklamos įrengimo tvarkos.  Trūksta informacijos apie teisės aktus, kurie reglamentuoja reklamos įrengimo taisykles, dokumentų įforminimo bei apmokėjimo tvarką.

Todėl balandžio 23 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose buvo surengta apskritojo stalo diskusija su Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriumi Dainiumi Ratkeliu, Urbanistikos ir architektūros, Teisės, Licencijų ir paslaugų, Viešosios tvarkos skyriaus vadovais ir specialistais.

Verslininkai suformulavo 8 aktualiausias problemas – dėl reikalingos informacijos trūkumo, keliamų sudėtingų reikalavimų, apmokėjimo ir baudų skyrimo tvarkos bei kt.

Licencijų ir paslaugų skyriaus vedėja Rasa Palevičienė informavo, kad Savivaldybės puslapyje pateikta atnaujinta ir papildyta informacija dėl išorinės reklamos įrengimo. Siekiant palengvinti galimybes verslui pačiam susitvarkyti dokumentus, paskelbtos  ne tik dokumentų formos, bet ir projektų pavyzdys, vietinės rinkliavos skaičiuoklė ir kt.

Tiek R. Palevičienė, tiek Urbanistikos ir architektūros skyriaus specialistės rekomendavo verslininkams kreipties į Savivaldybę patiems – bus paprasčiau, bus suteikta kvalifikuota konsultacija, kartu ieškoma sprendimo.

Diskusijoje sutarta, kad atsakingi Savivaldybės darbuotojai rūmuose rengs mokymus ir konsultacijas verslui. Iki rudens Savivaldybė įdiegs automatinių pranešimų sistemą įmonėms apie pasibaigusį reklamos galiojimo laiką. Verslo taryboje bus svarstoma dėl galimybių mažinti rinkliavos dydžius taikant  nuolaidų sistemą ir kiti klausimai, esantys Savivaldybės kompetencijoje.

Plačiau apie diskusiją skaitykite gegužės mėnesio „Rūmų žiniose“.

DSC04651
DSC04653
DSC04659
DSC04664
DSC04668
DSC04674
DSC04677
DSC04679
DSC04693
DSC04698
DSC04628