Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Pardavimo specialistų pusryčiuose: kaip netarnaujant pelnyti klientų lojalumą Versija spausdinimui

Pardavimo specialistų pusryčiuose: kaip netarnaujant pelnyti klientų lojalumą

Pardavimo specialistų pusryčiuose: kaip netarnaujant pelnyti klientų lojalumą

Birželio 17 d. KAUNE pusryčiausime su vienos didžiausių LEGO pardavėjų Latvijoje ir didžiausia PLAYMOBIL pardavėja Baltijos šalyse - „Veiksmes Studija SIA“ - įkūrėja ir vadove Ingrida Korsakiene ir FranclinCovey konsultante Ingrida Osinaite.

Pusryčių tema - kaip netarnaujant pelnyti klientų lojalumą:

  • Kaip suprasti, kas klientui yra svarbu ir vertinga
  • Kaip sudėtingas situacijas ir problemas panaudoti santykiams su klientais stiprinti
  • Kaip sukurti abipusiškai naudingą ryšį ir tapti kliento bičiuliu, padedančiu auginti verslą ir didinti pardavimus
  • Konkretūs pavyzdžiai ir patarimai, padėję „Veiksmes Studija SIA“ tapti viena didžiausių LEGO pardavėjų Latvijoje ir didžiausia PLAYMOBIL pardavėja Baltijos šalyse

Pusryčiai viešbutyje „Europa Royale Hotel Kaunas“ KAUNE birželio 17 d. nuo 9 iki 12 val.Dalyvio mokestis – 44 Eur ir PVM.Užsiregistravusiems iki birželio 8 d. - 35,20 Eur ir PVM.

Užsiregistruokite

Reklama dešinėje 5 pozicija

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
           

 

 

Žmogaus charakterį galima pažinti tik tada, kai žmogus tampa tavo viršininku.

E. Remarkas

Renginių kalendorius

‹‹ 2020, Rugpjūtis ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
           

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Vladas Lašas, Verslo taikos premijos laureatas
 

Taiką versle suprantu kaip tarpusavio supratimą, santarvę ir sugebėjimą plėtoti verslą atsakingai ir naudingai visiems.

Vladas Lašas, Verslo taikos premijos laureatas

Rūmų žinios, 2018-06-29, Nr. 627

nr 627.pdf 1,22 MB ;