Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai Versija spausdinimui

Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai

Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai

Gegužės mėnesį Marketingo vadovų klubo nariai domėjosi marketingo naujovėmis. Daugiau nei 15 metų informacinių technologijų bei marketingo srityje dirbantis UAB „Agmis“ direktorius Saulius Kaukėnas su komanda pristatė naujos kartos apklausų įrankį „SurveyJazz“. Netradicinės reklamos sprendimą įmonėms ir originalų šventės atributą asmeniniams vakarėliams „CloudMaker“ pademonstravo klubo narys Paulius Kazakauskas.

„SurveyJazz“ apjungia internetinės ir asmeninės apklausos privalumus ir įgalina planšetės arba išmanaus telefono pagalba pildyti anketas bet kurioje vietoje, nepriklausomai nuo to, ar ten veikia interneto ryšys, ar ne. Įrankis sudaro sąlygas stebėti anketų pildymo procesą ir maršrutus, kuriais juda apklausėjai, bei nuolat matyti anketų rezultatų suvestines. Kiekvienas klubo narys turėjo galimybę asmeniškai išbandyti naująją aplikaciją ir įsitikinti jos teikiamomis galimybėmis.

2015 m. „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje apdovanotą kaip efektyviausią lauko reklamos nešiklį „CloudMaker“ klubo nariai stebėjo pavasarėjančiame lauke. Įdomus renginys patraukė ir aplinkinių praeivių dėmesį, kurie stojo žiūrėti iš oro, helio, vandens ir putų mišinio pagamintų debesis primenančių simbolių, fotografavo juos. „Debesys“ gali skristi iki 10 km, kilti iki 1,5 km aukščio ir yra draugiški aplinkai bei žmogui.

Kitame Marketingo vadovų klubo susitikime birželio 9 d. švęsime pirmąjį klubo gimtadienį ir kartu vyks ataskaitinis klubo susitikimas.

Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai
Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai
Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai
Marketingo naujovės ir netradiciniai sprendimai

Reklama dešinėje 5 pozicija

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         

 

 

Aš visada abejoju. Dėl visko, ką darau, abejoju. Jei neturi abejonių, vadinasi, savęs pakankamai nespaudi arba nežiūri į detales. Abejoti reikia kiekvieną dieną.

Tony Fadellis, „Nest“ įkūrėjas

Renginių kalendorius

‹‹ 2019, Gruodis ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Domas Jakutis, UAB „Lonas“ direktorius
 

Versle kaip gamtoje – arba augi, arba miršti.

UAB „Lonas“ generalinis direktorius Domas Jakutis

Rūmų žinios, 2018-06-29, Nr. 627

nr 627.pdf 1,22 MB ;