Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Lietuviško meno ir verslo misija Šanchajuje Versija spausdinimui

Lietuviško meno ir verslo misija Šanchajuje

Lietuviško meno ir verslo misija Šanchajuje

2015 m. kovo  mėn.1-5  d. Šanchajuje , Kinijoje,  vykusioje 25-oje Rytų Kinijos mugėje  buvo pristatyta Stasės Burakienės įmonės  „ Svaja“ organizuota jungtinė  12  Lietuvos įmonių bei individualia veikla užsiimančių asmenų ekspozicija.

Ekspozicija surengta  pasinaudojant  VšĮ „Versli Lietuva“ vykdoma  „Įmonių grupiniu eksporto iniciatyvų “ programa. Ekspozicijoje panaudotas jungtinis stendas su bendru pavadinimu  „Made in  Lithuania“ . Kiekviena įmonė bei individualia veikla besiverčiantys asmenys savo gaminius išdėstė 6 kv.m stenduose su savo įmonės pavadinimais.

Šanchajus – antras pagal dydį Kinijos ir septintas  pasaulio miestas, turintis savo autonomiją Kinijos Liaudies Respublikoje. Nuo senų laikų jis buvo svarbus uostas bei transporto mazgas, nes išsidėstęs abipus Huangpu upės, kuri yra Jangdzės intakas.  XIX a. Šanchajus buvo atvertas prekybai su užsieniu, tad jo reikšmė dar labiau išaugo. Nuo 1949 m. Šanchajaus reikšmė buvo sumažėjusi, nes visa gamyba bei prekyba Kinijos Liaudies Respublikoje buvo orientuota į socialistines šalis. Nuo 1990 m. mieste pradėtos vykdyti ekonominės reformos, ir jis išaugo kaip ant mielių.

Šiuo metu Šanchajus neginčijamai yra pasaulio finansų centras, pasaulinės reikšmės transporto mazgas bei didžiausias pasaulio uostas ir Kinijos verslo inkubatorius. Visos reformos pradedamos jame, ir jeigu jos pasitvirtina, netrukus įgyvendinamos visoje Kinijoje. Ambicijų šiam miestui irgi netrūksta, jis pasišovęs turėti tai, kas geriausia pasaulyje. Akys raibsta žvelgiant į vos prieš 20 metų nusausintas pelkes Pudongo rajone ir jų vietoje iškilusią dangoraižių giraitę: tai vienas iš aukščiausių pasaulyje pastatų – Šanchajaus finansų centras bei  „Oriental  Pearl  Tower“ televizijos bokštas.

„Rytų Kinijos mugė“  –  pati didžiausia Kinijos namų apyvokos reikmenų, dovanų, interjero dizaino elementų bei mados mugė, vykstanti  du kartus  per metus. Šiemetinė yra jau dvidešimt penktoji.
Joje dalyvavo daugiau kaip 3000 dalyvių,  dauguma jų – tai Kinijos įmonės,  bet solidžią dalį joje užėmė užsienio atstovai iš Pietų Korėjos, Taivano, Japonijos, Mongolijos, Singapūro bei Lietuvos. Ši mugė buvo išsidėsčiusi dešimtyje paviljonų, iš kurių vienas buvo skirtas parodos dalyviams iš užsienio ir kuris, pasak lankytojų, buvo pats įdomiausias. Ši mugė sulaukė  50 000 lankytojų.

Šioje parodoje lietuviai pristatė gintaro dirbinius, išskirtinio lino kūrinius interjerui, lino drabužius, modernią  juvelyriką, keramikos gaminius, dirbinius iš kailio, žvakes bei meninio stiklo  kūrinius.

Visi dalyviai iš Lietuvos liko patenkinti rezultatais, ši paroda  pranoko lūkesčius. Jų stenduose visuomet buvo daug  žmonių, besidominčių Lietuva ir gaminiais. Vieni stebėjosi ir žavėjosi,  kiti rimtai svarstė verslo galimybes bei teikė užsakymus pavyzdžiams.

Pasak dalyvių, visi vykošiek tiek nerimaudami, nes tai pirmoji jų paroda Kinijoje ir tikrai neaišku, ką kinai vartoja ir ar jiems patinka ne masinė produkcija. Bet po pirmos parodos dienos dalyviai galėjo pasidžiaugti, kad visame pasaulyje žmonės vertina vienetinius gaminius, ir net gi tuos, kurie sukurti lietuviškais motyvais.  

Verslo galimybės svarstytos su salonų, krautuvėlių savininkais,  architektais, interjero dizaineriais , didmenininkais ne tik iš Kinijos, nes parodoje buvo gausu svečių iš svetur.  Lietuviškais gaminiais  taip pat domėjosi parodos lankytojai iš JAV, Pietų Korėjos, Singapūro, Malaizijos bei  Japonijos.

Parodos dalyviai džiaugiasi unikalia galimybe pristatyti Šanchajuje  Lietuvą, apie kurią didžioji dauguma nebuvo girdėję, o sužinoję, jog mūsų šalyje gyvena vos keli milijonai gyventojų,  jie be paliovos stebėjosi, nes kinų mastais  tai lyg nedidelis  miestelis. O kad būdami tokie nedideli, turime savo kalbą, jiems iš viso pasirodė tarsi stebuklas.
Besibaigiant parodai  ne vienas lankytojas išsakė mintį, jog be Lietuvos dalyvių ši paroda tikrai būtų ne tokia įspūdinga ir  įsimintina.

Reklama dešinėje 5 pozicija

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   

 

 

Žodžiai lieka žodžiais, paaiškinimai – paaiškinimais, pažadai – pažadais. Viską parodo tik darbas. Tai amžinas verslo įstatymas.

Harold Geneen

Renginių kalendorius

‹‹ 2020, Liepa ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Giedrius Bučas
 

Kai nusiperkate abonementą į sporto klubą, juk einate  treniruotis. Vien nuo to, jog įsigijote abonementą, sveikatos nepadaugės. Taip ir rūmuose. Jei įstojote, turite dalyvauti, naudotis rūmų teikiamomis galimybėmis. 

Giedrius Bučas

Rūmų žinios, 2018-06-29, Nr. 627

nr 627.pdf 1,22 MB ;