Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės Versija spausdinimui

Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės

Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės

2015 m. rugsėjo 8 d. Marketingo vadovų klubo susitikime svečiavosi advokatės Redos Žabolienės kontoros „METIDA“ jaunesnieji teisininkai Aurimas Sobutas ir Ignas Motiejūnas, kurie, atsižvelgdami į Lietuvos Vyriausiojo administracinio teismo ir Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos praktiką, informatyviai ir vaizdžiai (pavyzdžių pagalba) pristatė klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires, o klubiečiai aktyviai įsitraukė į diskusiją, kuri vyko beveik viso pristatymo metu.

Kontoros „METIDA“ jaunesnieji teisininkai pažymėjo, jog vertinant, ar reklama yra klaidinanti, visų pirma, atsižvelgiama į bet kuriomis aplinkybėmis klaidinančios reklamos požymius. Tik tada, jei reklamos teiginiai neatitinka bet kuriomis aplinkybėmis klaidinančios reklamos požymių, vertinama teisingumo, išsamumo ir pateikimo kriterijų atžvilgiu vidutinio vartotojo požiūriu, atsižvelgiant į tai, ar buvo paveiktas tokio vartotojo ekonominis elgesys. 

Taip pat „METIDA“ jaunesnieji teisininkai pabrėžė, kad reklama gali būti vertinama ne tik faktiniu pagrindu (klaidina), bet ir tikimybiniu pagrindu (gali suklaidinti), o lyginamoji reklama nėra draudžiama, tačiau turi tenkinti visus lyginamajai reklamai keliamus reikalavimus, nurodytus Reklamos įstatyme. Atkreiptinas dėmesys, jog už klaidinančios ar neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą (įskaitant ir užsakymą, gaminimą, sklaidą) beveik visuomet yra atsakingas reklamos davėjas, o ne teikėjas.

Kitas Marketingo vadovų klubo susitikimas – spalio 13 d.

Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės
Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės
Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės

Reklama dešinėje 5 pozicija

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         

 

 

Kadangi negalite padaryti visko, ką norite, tai norėkite tik to, ką galite padaryti.

Terencijus

Renginių kalendorius

‹‹ 2019, Gruodis ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
         

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Giedrius Bučas
 

Kai nusiperkate abonementą į sporto klubą, juk einate  treniruotis. Vien nuo to, jog įsigijote abonementą, sveikatos nepadaugės. Taip ir rūmuose. Jei įstojote, turite dalyvauti, naudotis rūmų teikiamomis galimybėmis. 

Giedrius Bučas

Rūmų žinios, 2018-06-29, Nr. 627

nr 627.pdf 1,22 MB ;