Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Eksportuotojų klube – apie išmanujį pardavimą internete Versija spausdinimui

Eksportuotojų klube – apie išmanujį pardavimą internete

Vartotojui nieko nesakantys įmonių pavadinimai,  dėmesys sau, bet ne pirkėjui,  jokios motyvacijos vartotojui pirkti „čia“ – tokias internetinių pardavimų  klaidas rūmų Eksportuotojų klube nurodė Interneto marketingo laboratorijos  įkūrėjas Žydrūnas Sadauskas. „Kuo mažiau komercijos socialiniuose tinkluose“,  – Lietuvoje paplitusį mitą griovė Didžiojoje Britanijoje mokslus baigęs internetinio marketingo strategijų kūrėjas.

„Galbūt jums ir sako ką nors iš žmonos, uošvienės ar šuns vardo pirmųjų raidžių sudėliotas įmonės pavadinimas. Tačiau jeigu jis nieko nesako vartotojui. Ir tai – pirmoji jūsų klaida“, – aiškino Ž. Sadauskas.  

„Jeigu jūsų nėra „feisbuke“, jūs nieko nepraradote, –  Eksportuotojų klubo auditorijai iššūkį metė kūrėjas.  –  Taip, socialiniai tinklai įtakoja vartotojus. Tačiau „feisbukai“ svarbūs tik viešųjų ryšių prasme, santykių su vartotojais palaikymui, bet ne pardavimams. Kuo mažiau komercijos socialiniuose tinkluose, tuo daugiau komercijos – po jos. “

Pasak Ž.  Sadausko, Maslow poreikių piramidės apačioje nurodomi elementariausi poreikiai ir instinktai  internete yra dar aštresni.  Todėl pirmiausia vartotojas turi pajusti  saugumo poreikį (daugelį  stabdo pirkimo internete baimė,  nepasitikėjimas. Būtina pabrėžti, kad „čia“ pirkti saugu, garantuojama kokybė, yra 100 proc. prekės ir pinigų grąžinimo garantija).

Antra, vartotojas yra godus.  Vartotojai perka ne prekę, bet nuolaidą.  Masinio apsipirkimo portaluose nėra  „neakcijinių“ prekių.  20 proc. nuolaida vartotojams jau neįdomu.  Atsirado ir kainų palyginamumo galimybė  nuoroda – klausiama, ar žinote, kur ši prekė parduodama pigiau? 

Trečia, žmonės yra tinginiai. Todėl svarbūs „mygtukai“ talpinami tik dešinėje puslapio pusėje. Kuo mažiau judėjimo – tuo daugiau naudos  jums.

„Atminkite, kad reklama užkabina vartotoją  tik per jo problemą. Puslapiai – vizitinės kortelės, kuriose talpinate žinias apie save, domina tik jus pačius. Vartotojai yra egoistai.  Patenkinkite jų egoizmą!  Pateikite atsakymą į  jų problemą. Puslapis turi motyvuoti vartotoją „čia“ būti. Jeigu nėra nė vieno motyvacinio veiksnio, motyvuojančio šūkio, jūsų išlaidos nueis vėjais.  Žaiskite pardavimą. Šaržai, rutuliukai, apklausa – kuo mažiau komercijos pirmajame žingsnyje, tuo geriau sekančiame“,– dėstė Ž.  Sadauskas, nagrinėdamas konkrečius interneto puslapius ir nurodydamas jų klaidas, pusiau gerus ir gerus pavyzdžius.

Reklama dešinėje 5 pozicija

Archyvas

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

 

 

Pagalvok bent kartą prieš duodamas, dukart prieš imdamas ir tūkstantį kartų prieš reikalaudamas.

Marija Ebner-Ešenbach

Renginių kalendorius

‹‹ 2019, Lapkritis ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Esant versle reikia uždirbti ir protingai išleisti, valdžioje – tik protingai išleisti.
 

Esant versle reikia uždirbti ir protingai išleisti, valdžioje – tik protingai išleisti.

Alfonsas Meškauskas, UAB „Baldai Jums” generalinis direktorius

Rūmų žinios, 2018-06-29, Nr. 627

nr 627.pdf 1,22 MB ;